ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ;;;;

  Καλημέρα πέρα ως πέρα!! Πώς πάνε τα κέφια σήμερα; Εμείς καλά αν εξαιρέσουμε κάποια γεγονότα που με στεναχώρησαν πολύ τελευταία, αλλά δε βαριέσαι δε θα χαλάσω τη ζαχαρένια μου καλή καρδιά! Άλλη φορά θα τα πούμε αυτά..
  Στο δημιουργικό μας θέμα τώρα - μια και έχω διάφορα πράγματα από οικοδομές (thanks to daddy!) είπα να ξεκινήσω με τα μάρμαρα που είναι και εύκολα αλλά αντιμετώπισα ένα θέμα.. Ενώ τα τελείωσα και μου αρέσανε πολύ δεν ήξερα πως θα μπορούσαν να κρεμαστούν. Στην αρχή το είχα σίγουρο ότι θα άνοιγα τρύπα και θα πέρναγα σπάγκο και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Αλλά μόλις μου είπαν ότι δε γίνεται γιατί θα σπάσει ψιλοφρίκαρα! Η μόνη λύση που βρήκα ήταν αυτή που έκανα κιόλας - κορδέλα γύρω γύρω και δέσιμο στο πάνω μέρος. Φυσικά την κόλλησα. Ο σπάγκος δυστυχώς δεν κολλόυσε. Τουλάχιστον βρέθηκε η λύση και τώρα μπορούν να κρεμαστούν σαν καδράκια. Εσείς blogoφίλες μου μήπως έχετε καμιά άλλη ιδέα;;;

Σας φιλώ!!!





Και τα 3d




6 σχόλια:

  1. Καλύτερα που δεν έκανες τρύπα. Η κορδέλα τους χαρίζει πολύ... Αστα όπως είναι , είναι όλα τέλεια.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΑΝ Θ ΑΝΤΈΞΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ Η ΔΑΝΤΕΛΑ, ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΣΤΑΝΤ ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΟΡΘΙΑ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα,τέλεια είναι!Δεν ξέρω αν θα αντέξουν το βάρος οι κορδέλες σου ,αλλά για "όσο" είναι πολύ καλαίσθητο αποτέλεσμα!!!!!Μπράβο,μωρό μου!Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όλα πανέμορφα!!
    Δεν ξέρω αν θα αντέξει η κορδέλα, θα μπορούσες να βάλεις και σύρμα από πίσω,
    με το σύστημα αυτό που κρεμάμε τα πιάτα.
    Οπως και νάναι είναι πολύ ωραία δουλειά, Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι πανέμορφα!!!!Τους ταιριάζει η δαντέλα!!!Ελπίζω ν'αντέξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως τα είχα κρεμασμένα αρκετές μέρες και thank god τίποτα δεν έσπασε..Ίδωμεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή